Unutma Beni 1297.Bolum



Unutma Beni 1297. Bölüm Tek Parça izle
,Unutma Beni 1297. Bölüm Full Hd izle,Unutma Beni 1297. Bölüm Full Hd seyret,
Unutma Beni son bölüm izle
,
Unutma Beni 1297. Bölüm izle


Unutma Beni 1297. Bölüm Özeti Şerif Yaman’la ilgili karakola çağrılmıştır. Polisler her yerde Yaman’ı ararken, Şerif neler söyleyecektir? Emine annesinin mezarını ziyarete gider, orda ne görüp dehşete düşecektir? Şerif kızının yaşadığını öğrenmek için DNA testi yaptıracaktır. Emine bu durumu öğrenecek midir?
30 Mayıs Unutma Beni 1297. Bölüm Fragmanı Ali Türker’e çok öfkelidir, Çiğdemlerde büyük bir kavgaya girişirler. Ali Zeynep’i götürmeye çalışırken kim gelecektir? Şeker ve Hikmet sonunda Melek’le tanışırlar. Melek onları Seda’nın anne babası zannetmektedir. Hikmetler bu oyunu sürdürebilecekler midir?
Unutma Beni 1297. Bölüm 30 Mayıs Cuma Özlem Mustafa’yı görmek için otele gelir, onu takip etmeye başlar. Mustafa nereye gidecektir? Yaman adamı Seyit’le buluşur ve ona bir silah verir. Yaman para karşılığı kimi öldürmesini isteyecektir?


buradan bakınız kaynak:Unutma Beni 1297.Bolum izle Fox Tv 30 Mayis 2014

0 yorum to “Unutma Beni 1297.Bolum”